Tarhakausi on virallisesti avattu.
Vaikka kaikki kolme ovatkin jo parina kesänä viettäneet työpäivät tarhassa, kyllä se aina talven jälkeen pikkuisen jännittää. Miten mun murut pärjää...
perjantai, 2. toukokuu 2008
perjantai, 2. toukokuu 2008